Website superbuurt.be crasht door massale aanvraag kortingsbons

Nieuws

Een gedeelte van superbuurt.be, de site van onze imagocampagne ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’, crashte vlak na de lancering even door het gigantisch aantal bezoekers dat een digitale kortingsbon wou downloaden. Gelukkig is één en ander nu hersteld.

Via de site www.superbuurt.be kunnen consumenten – wanneer ze hun favoriete buurtsuper hebben bedankt – spelen op de Super Jackpot en kortingsbonnen downloaden. Het aantal bezoekers dat gedurende de eerste dagen een kortingsbon wou downloaden, was dermate hoog dat dit deel van de website tijdelijk buiten strijd was. De andere rubrieken van de website bleven gedurende die korte periode wél toegankelijk. Zo konden ze nog steeds op de Super Jackpot spelen en via de Store Locator hun favoriete buurtsuper bedanken. Ondertussen kunnen consumenten eveneens en naar hartenlust opnieuw kortingsbons van de deelnemende fabrikanten downloaden.

Tijdens de campagne vorig jaar bezochten maar liefst 200.000 consumenten de centrale campagnesite superbuurt.be

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››