Nieuwe look & media voor Buurtsuper.be

Nieuws

Heel binnenkort lanceren we onze nieuwe website en valt het vernieuwd magazine bij onze leden in de bus. Buurtsuper.be krijgt een nieuwe look met een ander logo en kleuren! Waarom was deze restyling nodig?

“Buurtsuper.be wil de brugfunctie naar haar doelpubliek, de zelfstandige supermarkten en voedingsspeciaalzaken, verder uitbouwen. We willen hen informeren, inspireren en verbinden opdat ze zich nog beter kunnen positioneren in een snel veranderende en sterk concurrentiële markt”, zegt Luc Ardies, directeur van Buurtsuper.be over de restyling. 

Hoe doen we dat? "Via een nieuwe huisstijl en een volledige restyling van alle communicatiekanalen waarbij we nog meer inzetten op content, verbinden en inspireren! De website gaat meer actuele informatie en inspirerende getuigenissen brengen. Ons e-zine brengt het belangrijkste nieuws van de week in je mailbox en het magazine biedt meer diepgang en achtergrondinformatie." 

PS: Hou je mailbox én postbus dus in het oog want heel binnenkort lanceren we onze nieuwe website en valt het vernieuwde Super magazine in de bus. 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››