Nieuwe look & media voor Buurtsuper.be
› Nieuws
Heel binnenkort lanceren we onze nieuwe website en valt het vernieuwd magazine bij onze leden in de bus. Buurtsuper.be krijgt een nieuwe look met een ander logo en kleuren! Waarom was deze restyling nodig?
“Buurtsuper.be wil de brugfunctie naar haar doelpubliek, de zelfstandige supermarkten en voedingsspeciaalzaken, verder uitbouwen. We willen hen informeren, inspireren en verbinden opdat ze zich nog beter kunnen positioneren in een snel veranderende en sterk concurrentiële markt”, zegt Luc Ardies, directeur van Buurtsuper.be over de restyling.
Hoe doen we dat? "Via een nieuwe huisstijl en een volledige restyling van alle communicatiekanalen waarbij we nog meer inzetten op content, verbinden en inspireren! De website gaat meer actuele informatie en inspirerende getuigenissen brengen. Ons e-zine brengt het belangrijkste nieuws van de week in je mailbox en het magazine biedt meer diepgang en achtergrondinformatie."
PS: Hou je mailbox én postbus dus in het oog want heel binnenkort lanceren we onze nieuwe website en valt het vernieuwde Super magazine in de bus.