Waarom winkelen in de buurtsuper zo plezant is!

Nieuws

"Winkelen in mijn buurtsuper, da's zo plezant want het is daar altijd ... super vriendelijk!" Check in dit filmpje de tweede van de vier superpowers van de lokale buurtsuper.

Centrale figuur in onze imagocampagne dit jaar is actrice Maaike Cafmeyer. Met een virale mediacampagne en vier leuke filmpjes brengt zij de troeven van de buurtsuper in beeld: super dichtbij, super vers, super vriendelijk en super gezellig.

Ontdek hier een nieuw filmpje: super vriendelijk!

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››