Vrolijke groentetortilla's

Nieuws Productnieuws

De groentetortilla’s van het Nederlandse foodmerk ‘No Fairytales’ van oprichtster Bernadette Kooijman wil het ons makkelijker maken om wat meer groenten op het menu te zetten.

De groenteconsumptie van de Belg blijkt ondermaats. Vooral millenials scoren slechte punten: maar liefst 97% van deze jongere generatie eet te weinig groenten. No Fairytales-oprichtster Bernadette Kooijman speelde daarom in op een geliefd voedingsproduct - namelijk de tortilla - en creëerde er een kleurrijke wortel-, bieten - en paprika/chili variant mee. "Mijn doel is om de groenteconsumptie met kleine stapjes te boosten door populaire voedingsproducten - zoals een tortilla -  lekkerder, aantrekkelijker en een stapje beter te maken. Zo kan je je eetgewoonten verbeteren zonder drastische veranderingen”, vertelt ze. 

Zowel de wortel-, biet als paprika chili tortilla bestaanuit maar liefst 45% groenten. Bovendien bevatten de wraps 25% minder kcal dan de gewone bloemtortilla. 

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››