VLAM melkcampagne 'Geniet van elk moment. Geniet van melk.'
› NieuwsOok dit najaar breit VLAM een vervolg aan de campagne ‘Geniet van elk moment. Geniet van melk’. Zo wil VLAM Vlamingen tussen 20 en 35 jaar overtuigen om meer melk en melkproducten te consumeren.
Een onderzoek uitgevoerd door marktonderzoekbureau Ipsos geeft aan dat Vlamingen tussen 20 en 35 jaar een positievere houding aannemen ten opzichte van melk. 58% van diegenen die de campagne herkenden, zeggen dat ze nu vaker melk consumeren dan voor de campagne, of de intentie hebben om meer melk te drinken.
VLAM wil ook dit jaar 20-35-jarigen de veelzijdigheid van melk laten ontdekken. Dat melk op verschillende momenten doorheen de dag geconsumeerd kan worden, bekrachtigt de slogan van de campagne: “Geniet van elk moment. Geniet van melk.”
Met spots op onder andere Vier, Vijf, VTM, Eén en Canvas zal VLAM gedurende oktober zoveel mogelijk jonge volwassenen bereiken. De tv-spots worden ondersteund door een nieuwe socialemediacampagne. Ontdek ze op Facebook en Instagram.