VLAM melkcampagne 'Geniet van elk moment. Geniet van melk.'

Nieuws

Ook dit najaar breit VLAM een vervolg aan de campagne ‘Geniet van elk moment. Geniet van melk’. Zo wil VLAM Vlamingen tussen 20 en 35 jaar overtuigen om meer melk en melkproducten te consumeren.

Een onderzoek uitgevoerd door marktonderzoekbureau Ipsos geeft aan dat Vlamingen tussen 20 en 35 jaar een positievere houding aannemen ten opzichte van melk. 58% van diegenen die de campagne herkenden, zeggen dat ze nu vaker melk consumeren dan voor de campagne, of de intentie hebben om meer melk te drinken. 

VLAM wil ook dit jaar 20-35-jarigen de veelzijdigheid van melk laten ontdekken. Dat melk op verschillende momenten doorheen de dag geconsumeerd kan worden, bekrachtigt de slogan van de campagne: “Geniet van elk moment. Geniet van melk.”

Met spots op onder andere Vier, Vijf, VTM, Eén en Canvas zal VLAM gedurende oktober zoveel mogelijk jonge volwassenen bereiken. De tv-spots worden ondersteund door een nieuwe socialemediacampagne. Ontdek ze op Facebook en Instagram.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››