Vitamont viert zomer met heerlijke mocktails

Nieuws Productnieuws

Vitamont breidt deze zomer zijn gamma uit met vier heerlijke mocktails, cocktails zonder alcohol. Je hebt de keuze tussen Mojito, Piña Colada, Cosmopolitan en Bloody Mary. Zowat de vier bekendste en meest verkochte cocktails van vandaag. Deze mocktails zijn 100 % biologisch en gemaakt van de meest kwaliteitsvolle groenten en fruit.

Mocktails of cocktails: aan jou de keuze

Fruitsapspecialist Vitamont besluit om, naast zijn populair scala aan vruchtensappen, nu ook mocktails op de markt te brengen. De Mojito is zonder twijfel onmisbaar in het zomerse mocktailgamma van Vitamont. De verfrissende mocktail met limoensap kan je zo drinken, maar kan je ook als basis van een cocktail met alcohol serveren. Voor de kokosliefhebbers is er de exotische Piña Colada met ananassap. De legendarische Cosmopolitan is de zoete cocktail bij uitstek en de pittige Bloody Mary is de enige mocktail in de reeks op basis van groenten. En natuurlijk zijn Vitamonts mocktails volledig biologisch en bestaan ze stuk voor stuk uit pure vruchtensappen van de beste kwaliteit.

Vitamonts innovatief karakter

Cocktails zonder alcohol kennen de laatste jaren een echte opmars. En dit vooral bij Millennials, twintigers en dertigers tot 35 jaar. Vitamont speelt hier maar al te graag op in. Het merk wordt dan ook herkend om zijn innovatief karakter. Jaarlijks brengt Vitamont tal van gezonde en kwalitatieve nieuwigheden op de markt, met respect voor het milieu. Ze willen er een zo klein mogelijke ecologische voetafdruk op nahouden door lokale producten en recycleerbare verpakkingen te gebruiken.

Deze producten worden verdeeld door Hygiena.

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››