Verkiezing 'Beste product van het jaar 2018-2019'

Nieuws Productnieuws

Binnenkort wordt het beste Product van het Jaar 2018-2019 verkozen. Bedrijven kunnen zich inschrijven om hun product te laten selecteren.

Wordt een product als beste door de consumenten beoordeeld, dan mag het product zich een jaar lang 'Beste Product van het Jaar' noemen. De verkiezing Beste Product van het Jaar bestaat sinds 2014 en is nu ook actief in Nederland en Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en Spanje.

Deelnemen aan de nominaties van Beste Product van het Jaar biedt voor elke onderneming die actief is op de Belgische markt een unieke gelegenheid om de dialoog met de consument aan te gaan en te stimuleren. Ook voor kleine ondernemingen is dit een ideale gelegenheid om hun product in de kijker te zetten: consumenten, producenten en ondernemingen leren elkaar namelijk op een andere manier kennen en beoordelen. Geen reden om niet deel te nemen dus!

De consument beslist welk product wint op basis van de producteigenschappen en zijn houding en gedrag tegenover het product. Van 2 april tot 4 juni 2018 kan de Belgische consument zijn oordeel vellen door de online vragenlijst in te vullen. Om deelname van de consumenten te stimuleren stelt de organisatie prijzen beschikbaar.

Het Beste Product van het Jaar zal worden beoordeeld aan de hand van vijf criteria: prijs-kwaliteit verhouding, productpresentatie, gebruikstevredenheid, herhaalaankoop en aanbeveling.

Inschrijven kan tot en met 25 maart. Van 2 april tot en met 4 juni volgt de beoordelingsronde. 14 juni worden de genomineerde producten bekendgemaakt. 27 juni staat de prijsuitreiking gepland.

Producten inschrijven kan hier

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››