Verfrissende, caloriearme drankjes bij Coca-Cola

Nieuws Productnieuws

Coca-Cola speelt in op groeiende markt van caloriearme dranken met verfijnde smaken. Met negen nieuwkomers in zijn assortiment brengt Coca-Cola verfrissing op maat.

De nieuwe dranken hebben elk hun eigenheid, maar zetten stuk voor stuk in op suikerreductie én delen een voorliefde voor verrassende smaken. Met Citrus-Granaatappel en Ananas-Komkommer-Munt brengt FÏNLEY een trendy vervolg op zijn lijn frisdranken voor volwassenen. Daarnaast speelt FÏNLEY in op de populariteit van mixing met een eigen assortiment premium mixers. Naast twee populaire en toegankelijke varianten, Tonic Water en Ginger Ale, zijn er ook twee eigenzinnigere smaken: Sea Salt Lemon en Muscovado Twist.

Fans van de fruitige Fanta-smaken krijgen er een stukje fun bij met de nieuwe Fanta zero sugar Strawberry Kiwi. Midden mei voegt Sprite een smaak toe aan zijn portfolio: Sprite no sugar Cucumber, in elegante blikjes van 250 ml. De duosmaak watermeloen-komkommer is de nieuwkomer in de Chaudfontaine Fusion-familie, het licht bruisende mineraalwater met natuurlijke fruitaroma’s.

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››