Tweede thema-avond voor speciaalzaken: de foto's
› Nieuws
Met het project ‘De moed om ietsje duurder te zijn’ wil Buurtsuper.be speciaalzaken verenigen en ondersteunen. Er worden vier thema-avonden en een inspiratietour georganiseerd. Bekijk hier de foto's van de tweede thema-avond 'Marketing voor speciaalzaken'.
De avond startte met een rondleiding bij drankenhandel Tommelin. Daarna gaf Caroline Quintijn, Winkelcoach en coördinator van het project voor speciaalzaken, een korte inleiding in het centrale thema. Deze avond stond niet in het teken van een theoretische overdracht maar vooral in het uitwisselen van ervaringen. En dat deden de deelnemers uiteraard!
Meer weten?
Met het project ‘De moed om ietsje duurder te zijn’ wil Buurtsuper.be speciaalzaken verenigen en ondersteunen. Er worden vier thema-avonden georganiseerd en een inspiratietour. Klik hier voor de data en thema's van de andere thema-avonden.