Twee nieuwe Carrefour-winkels op een dag

Nieuws Winkelopeningen

Gisteren opende Carrefour twee nieuwe winkels tegelijk, een Carrefour Market in Rupelmonde en een Carrefour Express in het metrostation Sint-Guido te Brussel.

Deze openingen, als ook de recente vernieuwing van de Hypermarkt Carrefour van Tienen en de uitbreiding van de leveringszone van de personal shopperdienst ShipTo naar Antwerpen, bevestigen de wil van Carrefour België om te blijven investeren in al haar winkelformats.

Met de opening van de Carrefour Express in het metrostation Sint-Guido in de Brusselse gemeente Anderlecht versterkt Carrefour België haar aanwezigheid in de metro. Andere Carrefour Express-winkels vindt de klant reeds in de metrohaltes Rogier, Delta, Weststation en Mérode.

 

De nieuwe Carrefour Market met een verkoopoppervlakte van 1.300 m² vervangt de vroegere winkel van uitbater Yves Bastijn en ligt op slechts enkele honderden meters van de vorige locatie in Kruibeke. Carrefour besteedt in deze winkel veel aandacht aan het milieu. Zo beschikt de winkel over nieuwe energiezuinige koelkasten op CO2-gas, met deuren op de koelmeubels om energieverlies te beperken. De verlichting gebeurt uitsluitend met full led, met een 15% lager energieverbruik. In december worden er zonnepanelen geïnstalleerd.

Carrefour wil de complementariteit van haar winkels blijven ontwikkelen (omnichannel). Zo heropende de Hypermarkt Carrefour van Tienen onlangs zijn deuren na een grondige renovatie en breidde de fietsleveringsdienst ShipTo uit naar Antwerpen.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››