Tonic waters van Ekobryggeriet: bitter, fris én ecologisch

Nieuws Productnieuws

Genieten van heerlijk tonic water en tegelijkertijd bijdragen aan een duurzame wereld? Het kan dankzij het merk Ekobryggeriet dat door Hygiëna verdeeld wordt in België. Geïnspireerd door de Scandinavische natuur en cultuur heb je keuze uit 5 verschillende smaken: de originele bittere tonic, sparrentwijgjes, kruidnagel, vlierbloesem en rabarber. Bovendien is het tonic water kininevrij!

Biologisch tonic water

De combinatie van een bittere tonicsmaak met niets meer dan natuurlijke aroma’s, koolzuurhoudend water, biologische suiker en citroenzuur. Dit alles valt perfect samen in het Ekobryggeriet biologisch premium tonic water. De Scandinavische natuur en cultuur zorgen voor de ideale inspiratiebron en brengen maar liefst 5 smaken met zich mee. Kies tussen de zachte vlierbloesem, de overheersende kruidnagel, de zure rabarber of de straffe sparrentwijgjes. Ben je niet zo voor nieuwe smaakjes? Dan is er altijd de originele bittere tonic. De keuze is dus aan jou!

Ecologisch en duurzaam

Ekobryggeriet tonic water streeft ernaar producten van de hoogste kwaliteit aan te bieden. Zo wordt het tonic water geproduceerd in de mooiste fabriek van Zweden op een duurzame en biologische manier. Bovendien zet het merk zich in voor de planeet én voor goede doelen. Een derde van de winst van het bedrijf gaat namelijk naar het milieu of naar mensen in nood.

En als dat nog niet voldoende was, behoort het Ekobryggeriet tonic water tot een van de weinigen die geen kinine gebruikt. De bittere smaak van het tonic water wordt versterkt dankzij de natuurlijke smaak van Quassia Amara. Het is een originele en natuurlijke smaak die, in tegenstelling tot kinine, slechts in een aantal tonic waters terugkomt.

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››