'Time to Rethink Retail' whitepaper van Vodafone
› Nieuws
Klanten worden veeleisender en digitale winkelstraten complexer. Retailers hebben het idee dat zij de kloof moeten overbruggen tussen nieuwe digitale verwachtingen en het traditionele winkelen. Dit blijkt uit het trendrapport Rethinking Retail van Vodafone Business.
Online winkelen was al populair, maar het coronavirus heeft webshops een extra boost gegeven. Aan de andere kant zien klanten ook de meerwaarde van het persoonlijk contact van een fysieke winkel.
Consumenten zijn digitaal steeds vaardiger en verwachten meer en meer van u als retailer. Bijvoorbeeld dat zij kunnen betalen met hun telefoon of smartwatch. En dat zij de voorraad van een fysieke winkel kunnen inzien op de website. De uitdagingen nemen toe, maar de oplossingen net zo goed. Tijd om met een frisse blik naar retail te kijken.
Omdat de online én offline winkelstraat constant verandert, heeft Vodafone de trends en ontwikkelingen in kaart gebracht.
Download de whitepaper op www.vodafone/retail
Bron: retailtrends.nl