Takeaway.com wordt Official Partner van UEFA EURO 2020™

Nieuws

Takeaway.com, marktleider op het gebied van online maaltijdbezorging wordt één van de hoofdsponsoren van UEFA EURO 2020™. Het bedrijf verbindt zijn naam aan het toernooi als Official Food Delivery Platform Partner.

Takeaway.com heeft met UEFA een sponsorcontract getekend, waarin is opgenomen dat alle merken van Takeaway.com worden getoond rondom alle 51 wedstrijden op tv en in de stadions. Daarnaast biedt het bedrijf zijn klanten de mogelijkheid om tickets te winnen en krijgen kinderen de kans om deel te nemen aan het exclusieve Takeaway.com Player Escort programma.

Het toernooi wordt wereldwijd door ruim vijf miljard mensen op tv gevolgd en door drie miljoen mensen live in de stadions bekeken. Takeaway.com bedient 16,7 miljoen consumenten in elf landen. Onder andere de merken Thuisbezorgd.nl, Lieferando.de, en Pyszne.pl zijn onderdeel van het bedrijf. Takeaway.com is actief in tien Europese landen, waarvan een groot aantal meedoen aan UEFA EURO 2020™. Daarnaast vinden de wedstrijden plaats in steden waar Takeaway.com ook aanwezig is, waaronder Amsterdam, Boekarest en München.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››