Super Jackpot: win een jaar gratis boodschappen

Nieuws

Gedurende de hele maand september zetten we de troeven van de buurtsuper in de kijker. Heb je jouw deelnamepakket voor onze campagne en het Weekend van de Klant besteld? Lees hier wat je mag verwachten én wat je klanten kunnen winnen.

Alle buurtsupers die deelnemen aan onze imagocampagne ontvangen eind augustus – begin september hun deelnamepakket. Het pakket bevat 120 kartonnen doosjes Jules Destrooper Butter Crisps (24 gram) om uit te delen tijdens het Weekend van de Klant op 3 en 4 oktober 2020. Daarnaast ontvang je drie winkelaffiches en 1.500 krasloten voor het Super Jackpotspel.

De krasloten hebben een unieke code die extra speelkansen geeft op www.superbuurt.be en de Super Jackpot. Jouw klanten kunnen hiermee aankoopbonnen en prijzenpakketten winnen. 

Wat valt er te winnen?
In de Super Jackpot zit één hoofdprijs, met name een jaar gratis boodschappen (t.w.v. € 2.500). Daarnaast bieden onze partners nog heel wat extra prijzen aan, zoals goodie-bags met producten van Demak’Up, Okay en Nana, koekjes van Jules Destrooper, productpakketten van La William, soepmakers met groentepakketten van Flandria en snoeppotten van Napoleon. Maar er zullen ook weer ontelbare kortingsbonnen inzitten van Nalu, Demak’Up, Nana, Tena, Okay, Jules Destrooper, La William, Napoleon, Gillette, Oral-B en Venus.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››