‘Samen bouwen aan een superbuurt’ met Sodexo

Nieuws

Van september tem het Weekend van de Klant organiseert Buurtsuper.be zijn jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van een aantal commerciële partners. We stellen ze graag aan u voor!

De campagne belooft alvast opnieuw hét event van onze sector te worden. Gedurende de hele maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht. Want … geen superbuurt zonder buurtsuper!

Deze partner bouwt samen met ons mee aan een superbuurt:

SODEXHO
Sodexo is een aanbieder van tal van extralegale voordelen, waarvan de maaltijdcheques en de ecocheques de bekendste zijn. Met de Lunch Pass en de Eco Pass kan je terecht in talloze lokale handelszaken, maar ook met haar cadeaucheques, sport- en cultuurcheques en boekencheques zet Sodexo mee de schouders onder de lokale handel. Lokale handelaars zijn een erg belangrijke motor in onze samenleving en om hen te steunen voert Sodexo doorheen het jaar meerdere acties om de handelaars in de kijker te zetten.

Sodexho verzorgt enkele artikels in het E-zine. 

Lees hier het campagnekrantje met alles wat je moet weten over onze imagocampagne!  

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››