‘Samen bouwen aan een superbuurt’ met Napoleon

Nieuws

Van september tem het Weekend van de Klant organiseert Buurtsuper.be zijn jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van een aantal commerciële partners. We stellen ze graag aan u voor!

De campagne belooft alvast opnieuw hét event van onze sector te worden. Gedurende de hele maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht. Want … geen superbuurt zonder buurtsuper!

Deze partner bouwt samen met ons mee aan een superbuurt:

PERVASCO (NAPOLEON)
Wie is er niet mee grootgebracht? De Bonbon Napoleon. Een kleurrijk snoepje voor altijd en overal. In verschillende varianten. Dáár staat Napoleon voor. Ons snoep is er voor iedereen die houdt van smaakvol snoepgoed vol traditie en met een hoge kwaliteit. Onderweg of gewoon lekker thuis: altijd zoet van buiten en verrassend van binnen. In allerlei smaken, voor elk wat wils. Napoleon snoepjes zijn ‘Lekker voor iedereen’. Ze zijn per stuk verpakt en kleven niet aan elkaar. Handig om mee te nemen of lekker uit te delen. Dat willen we natuurlijk graag op smaakvolle wijze onder de aandacht brengen. Na een succesvolle samenwerking voor de eerdere edities, bouwen we graag weer mee aan een superbuurt!

Pervasco verzorgt enkele artikels in het E-zine, levert 12 pakketten met Napoleon producten en biedt E-coupons aan.

Lees hier het campagnekrantje met alles wat je moet weten over onze imagocampagne! 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››