‘Samen bouwen aan een superbuurt’ met Lava (Flandria)

Nieuws

Van september tem het Weekend van de Klant organiseert Buurtsuper.be zijn jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van een aantal commerciële partners. We stellen ze graag aan u voor!

De campagne belooft alvast opnieuw hét event van onze sector te worden. Gedurende de hele maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht. Want … geen superbuurt zonder buurtsuper!

Deze partner bouwt samen met ons mee aan een superbuurt:

LAVA (FLANDRIA)
"De versafdeling is één van de grootste troeven van buurtsupers. Flandria en Buurtsuper.be zijn in dat opzicht dus al vele jaren trouwe partners. Lokaal en vers! De Flandria kwaliteitsgroenten worden lokaal geteeld en liggen snel in de winkel. Omdat ze zo vers zijn, zijn ze ook lekker en voedzaam. Flandria en Buurtsuper.be, een ideale match."

LAVA verzorgt enkele artikels in het E-zine en levert 10 Flandria shoppingbags met schort en BBQ grilmatje voor de Super Jackpot. 

Lees hier het campagnekrantje met alles wat je moet weten over onze imagocampagne! 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››