‘Samen bouwen aan een superbuurt’ met Jules Destrooper

Nieuws

Van september tem het Weekend van de Klant organiseert Buurtsuper.be zijn jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van een aantal commerciële partners. We stellen ze graag aan u voor!

De campagne belooft alvast opnieuw hét event van onze sector te worden. Gedurende de hele maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht. Want … geen superbuurt zonder buurtsuper!

Deze partner bouwt samen met ons mee aan een superbuurt:

JULES DESTROOPER
"Het Belgische familiebedrijf, Jules Destrooper, wil via haar deelname de lokale handelaar ondersteunen, de band met de eindconsument versterken en aantonen dat het bedrijf, ondanks haar lange bestaan, nog steeds relevant is. De lokale supermarkten en Speciaalzaken staan nog steeds in voor een belangrijk deel van onze omzet. Het is dan ook met groot plezier dat we onze schouders zetten onder deze campagne. Daarnaast is het een mooie opportuniteit om ons verhaal te vertellen en te onderstrepen dat we geen gebruik maken van bewaarmiddelen, kleur- en kunstmatige smaakstoffen. Onze koekjes worden tot op vandaag nog steeds gebakken met de puurste ingrediënten, waaronder echte boter."

Jules Destrooper verzorgt enkele artikels in het E-zine, levert 16 ‘Cooking with Jules Destrooper’ pakketten en biedt E-coupons aan.

Lees hier het campagnekrantje met alles wat je moet weten over onze imagocampagne!

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››