‘Samen bouwen aan een superbuurt’ met IJsboerke

Nieuws

Van september tem het Weekend van de Klant organiseert Buurtsuper.be zijn jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van een aantal commerciële partners. We stellen ze graag aan u voor!

De campagne belooft alvast opnieuw hét event van onze sector te worden. Gedurende de hele maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht. Want … geen superbuurt zonder buurtsuper!

Deze partner bouwt samen met ons mee aan een superbuurt:

IJSBOERKE
"IJSBOERKE werkt graag met Buurtsuper.be omwille van het enthousiasme en de betrokkenheid van de winkeluitbaters ten opzichte van de eindklanten. Doordat zij heel dicht bij de consument staan, kunnen zij ook gemakkelijk extra informatie over onze producten overbrengen naar hun klanten. Met het heerlijke roomijs van IJSBOERKE beleef je immers altijd ‘Plezier van Hier’! Sinds 1935 waakt IJSBOERKE met trots over de kwaliteit van uw romig ijsdessert. IJSBOERKE produceert schepijs, cornets, roomijstaarten en individuele desserten voor groot en klein. Ook Light- en Soja-ijs vind je in ons gamma. Met de regelmaat van de klok lanceert IJSBOERKE opvallende innovaties: zo brengen we in 2019 een impuls-ijsje in samenwerking met Fruit-Tella en hebben we drie potten van 500ml gelanceerd met als co-branding partners Jules Destrooper, Chocolade Jacques en Rombouts Koffie."

Ijsboerke levert enkele artikels in het E-zine en biedt E-coupons aan. 

Lees hier het campagnekrantje met alles wat je moet weten over onze imagocampagne! 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››