‘Samen bouwen aan een superbuurt’ met Coca Cola

Nieuws

Van september tem het Weekend van de Klant organiseert Buurtsuper.be zijn jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van een aantal commerciële partners. We stellen ze graag aan u voor.

De campagne belooft alvast opnieuw hét event van onze sector te worden. Gedurende de hele maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht. Want … geen superbuurt zonder buurtsuper!

Deze partner bouwt samen met ons mee aan een superbuurt:

COCA COLA
"We willen dat tegen 2025 100% van onze verpakkingen terug ingezameld worden zodat ze niet eindigen als afval en we er nieuwe verpakkingen van kunnen maken. Deze sterke ambitie kunnen we niet alleen waarmaken. Daarom is het zeer belangrijk om samen te werken met al onze partners. Hieronder valt natuurlijk ook Buurtsuper.be die de kracht heeft om dit gezamenlijk mee te realiseren."

Coca Cola is partner voor de opruimacties, verzorgt enkele artikels in het E-zine, levert 10 verrassingszakken van Coca Cola voor de Super Jackpot en biedt E-coupons aan. 

Lees hier het campagnekrantje met alles wat je moet weten over onze imagocampagne! 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››