‘Samen bouwen aan een superbuurt’ met Alken-Maes

Nieuws

Van september tem het Weekend van de Klant organiseert Buurtsuper.be zijn jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van een aantal commerciële partners. We stellen ze graag aan u voor!

De campagne belooft alvast opnieuw hét event van onze sector te worden. Gedurende de hele maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht. Want … geen superbuurt zonder buurtsuper!

Deze partner bouwt samen met ons mee aan een superbuurt:

ALKEN-MAES
"Zwerfvuil is een problematiek die ons allemaal aanbelangt, van producent tot consument. Alken-Maes is vastberaden om mee te werken aan oplossingen. Ecologie en duurzaamheid zijn al vele jaren geïntegreerd in onze ‘Brewing A Better World’-strategie. Jaar na jaar daalt onze CO2-uitstoot en springen we zuiniger en efficiënter om met water en energie. Ook voor de vermindering van zwerfvuil werkt Alken-Maes verschillende initiatieven en acties uit, zowel intern met onze medewerkers als extern met onze klanten en consumenten. Alken-Maes engageert zich met deze projecten als pro-actieve partner voor een schone en opgeruimde omgeving."

Alken-Maes is partner voor de opruimacties en verzorgt enkele artikels in het E-zine. 

Lees hier ons campagnekrantje met alles wat je moet weten over onze imagocampagne! 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››