Proxy Delhaize heropend als Carrefour Market

Nieuws Winkelopeningen

In Ledeberg is een voormalige vestiging van Proxy Delhaize heropend onder het uithangbord Carrefour Market. De heropening kadert in het overnameakkoord met de Nederlandse groep Ahold Delhaize. De transformatie duurde amper 10 dagen.

Deze heropening kadert binnen het overnameakkoord met de Nederlandse groep Ahold Delhaize dat eind maart 2017 afgesloten werd, waarbij ook de vestigingen in Berendrecht (Monnikenhofstraat) en Lokeren (Zelebaan) en een winkelproject in Eeklo een Carrefour supermarkt worden. Vorige maand heropende een Carrefour franchisenemer ook de voormalige Albert Heijn-vestiging in Boortmeerbeek als Carrefour Market.

In amper 10 dagen werd met man en macht gewerkt om de winkelruimte (met een winkeloppervlakte van 950 m²) om te bouwen tot Carrefour Market. Het klantenparcours werd grotendeels behouden, maar met de typische kenmerken voor Carrefour Market. Zo werd de versmarkt verder uitgebreid en vindt men in de winkel voortaan ook een eiland met lokale producten terug. De slagerij in de winkel, waar alles wordt versneden en bereid, bleef behouden.

Dankzij de lage meubelen heeft de klant van een volledig overzicht op alle versafdelingen, met de groenten- en fruitafdeling, beenhouwerij, visafdeling en de patisserie en bakkerijafdeling.

Binnenkort zullen de klanten ook online hun boodschappen kunnen bestellen via www.drive.be en aan het afhaalpunt langs de achterzijde van de winkel kunnen oppikken. Hiervoor worden momenteel de voorbereidingen getroffen. Deze extra dienst zou over een drietal weken beschikbaar zijn.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››