Pizza’s met verborgen groenten

Nieuws Productnieuws

Kinderen groenten laten eten wordt makkelijker met de Magioni pizza’s. Ongeveer 70 gram groenten zit verstopt in de bodem. De toppings doen de rest. Je kunt gerust stellen dat Magioni pizza’s perfect passen binnen een evenwichtige levensstijl.

Groot of klein, het Magioni-gamma heeft voor elk wat wils. Van een bloemkoolbodem waarop je alles kwijt kunt waar je zin in hebt tot rijkelijk belegde pizza’s met bijzondere smaakcombinaties en vooral veel groenten. 

‘Cheesy Margherita’
een klassieker in een nieuw jasje

De Cheesy Margherita is de klassieke pizza Margherita in een gloednieuw jasje. Op de paprikabodem vind je een laag tomatensaus met daarbovenop een mix van tomaten en drie Italiaanse kazen. En toch bevat deze pizza, die voor 53% uit groenten bestaat, maar 514 kcal. Dat is puur genieten. 

Image 11-07-19 at 11.02

‘Oh so funghi’
met een donkerroze bodem

Deze belegde pizza heeft een bijzondere kleur: donkerroze. Deze is te danken aan de 35% rode biet die erin verwerkt is. Bovenop vind je een rijkelijke topping van geitenkaassaus, champignons, rode ui, lente-ui en verse geitenkaas. Het mooie aan deze pizza is dat hij voor 49% uit groenten bestaat en slechts 591 kcal bevat.

'Cauliflower'
Knapperige pizzabodem met bloemkool

Deze handgevormde pizzabodem is een gezonder alternatief voor de traditionele pizzabodem. Even krokant en lekker als traditionele bodems. Het verschil zit hem in de 37% groenten die erin verwerkt zijn. Om te bekleden met alles wat je lekker vindt en er dan voluit van te genieten.

 

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››