Oproep aan speciaalzaken: Open? Laat het weten!

Nieuws

Omdat er bij de consument onduidelijkheid is over welke zaken open zijn en welke niet, lanceert VLAM een website waar alle speciaalzaken die open zijn, worden gecentraliseerd. Ben jij open? Laat het dan weten!

Beste speciaalzaak,

Tijdens deze bizarre tijden is koken een van de weinige dingen die jullie klanten wél nog massaal kunnen doen. We merken dat er bij de consument onduidelijkheid is over welke handelszaken open zijn en welke niet.

Hier kunnen we alleen maar op inspelen door hen goed te informeren.
We willen de consument bereiken die aan de slag wil gaan met kwalitatieve versproducten van bij ons.

Daarom deze oproep!

Blijf jij open tijdens deze coronatijd?

Bezorg ons dan jouw gegevens via dit inschrijvingsformulier en wij zorgen dat je zaak wordt opgenomen op de website Lekkervanbijons.be. VLAM maakt dit dan kenbaar via Facebook, Instagram en Google.

We willen zeker niemand verplichten om hun handelszaak te openen. Dit is voor iedereen een eigen keuze. We wensen ook ons respect uit te drukken voor elke moeilijke beslissing die ieder van jullie de afgelopen dagen heeft moeten nemen. Nogmaals, veiligheid boven alles.

Vanuit het hele Buurtsuper.be-team wensen wij iedereen nog veel goede moed voor de komende weken en maanden.

Hou het veilig!


Nog vragen?

Aarzel dan niet om contact op te nemen met Caroline Quintijn, coördinator Speciaalzaken bij Buurtsuper.be via caroline.quintijn@buurtsuper.be

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››