Opnieuw verkiezingen?

Nieuws

Alsof we er niet genoeg van krijgen! Buurtsuper.be organiseert opnieuw verkiezingen. Maar deze keer stemt de Vlaming niet op een politieke partij, maar op zijn favoriete buurtsuper(team).

In het kader van onze imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ zal elke deelnemende zelfstandige supermarkt 1.250 stem- & krasbiljetten ontvangen. Hiermee kunnen de medewerkers de klanten overtuigen om www.superbuurt.be te bezoeken. De klanten krassen en spelen met hun unieke code op onze Super Jackpot die 10 gratis winkelkarren, gratis producten van onze partners, restaurant- en pretparktickets weggeeft. Maar alvorens te spelen, kunnen de bezoekers op hun favoriete buurtsuper stemmen. Per enseigne wint één Super Team dat op het Buurtsuper.be Feest wordt gevierd. De deelnemende buurtsupers ontvangen in de loop van september de promo pakketten van hun commerciële groepen.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››