Ontdek het uitgebreide snackgamma [N.A!]

Nieuws Productnieuws

Het uitgebreide snackgamma [N.A!] van Nature Addicts heeft weer heel wat lekkere en tegelijk gezondere verrassingen in petto.

In harmonie met moeder natuur maakt [N.A!] Nature Addicts al tien jaar lang hapklare tussendoortjes. In 2009 bracht Bertrand Jacoberger, de allereerste 'Naddict', de bal aan het rollen. Hij ging een grote uitdaging aan: een revolutie teweegbrengen in de snackwereld door natuurlijke ingrediënten te combineren met fijnproeverij. In de loop der jaren is het kleine merk alleen maar blijven groeien. Het biedt een rijke variatie aan tussendoortjes.

Om je wat moed te geven voor de nieuwe start in september, maakte het merk een selectie van de allerbeste producten uit het gamma. Om van te genieten zonder schuldgevoel.

WIE IS [N.A!]?
Het begon allemaal met Bertrand Jacoberger, een groot natuurliefhebber en lekkerbek, die in 2009 het merk [N.A!] oprichtte. Hij stond al aan het hoofd van Solinest, een familiebedrijf in de Elzas dat opgericht werd in de jaren 1960 en gespecialiseerd is in de distributie van snoepgoed en snacks. Hij ging een ware uitdaging aan: een revolutie teweegbrengen in de wereld van de snacks, met smakelijke, praktische, innoverende, intelligente en vooral [N.A!]tuurlijk lekkere snacks! Het avontuur begon met de Fruit Sticks, echt fruitconcentraat om in één hap te verorberen. Daarna volgden de Rice Crackers: rijstcrackers uit de oven. De familie blijft al 10 jaar lang onophoudelijk groeien en innoveren. Word ook een [N.A!]ddict en laat je verrassen…

 

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››