Ontdek het bio gamma van Elvea

Nieuws Productnieuws

Elvea, het Italiaanse tomatenmerk dat sinds 1885 volledig natuurlijk te werk gaat, lanceert de Bio Passata en de Bio Cubes.

100% Bio
Elvea Bio maakt zijn intrede met de Bio Passata (gezeefde tomaten) en Bio Cubes. Biologische landbouw maakt een belangrijk del uit van het Elvea-engagement naar duurzaamheid en gezonde voeding. Bovendien bevatten de Elvea Bio Passata en Cubes geen toegevoegde suikers of zout.

Zoals alle andere Elvea-producten zijn ook de Bio Passata en Cubes 100% natuurlijk: vrij van bewaarmiddelen, kunstmatige toevoegingen, kleurstoffen en GMO’s (genetisch gemodificeerde bestanddelen). Tevens is het volledige gamma gluten- en lactosevrij en vegan-friendly.  

Elvea Bio Passata zit in een handig formaatje van 340 gram, Elvea Bio Cubes zit in een handig formaatje van 2x240 gram. Beiden zijn afgestemd op de noden van de huidige consument en gezinssamenstelling.

100% Naturale 
Het volledige ELVEA-gamma is sinds de oprichting in 1885 ‘100% Naturale’. ELVEA engageert zich - als puur, gezond en authentiek merk - om die 100% natuurlijk-boodschap ook 100% transparant naar de consument te communiceren.

Zo toont de FreeFrom.iDcard op onze verpakkingen aan dat alle ELVEA-producten volledig vrij zijn van bewaarmiddelen, kunstmatige toevoegingen, kleurstoffen en GMO’s (genetisch gemodificeerde bestanddelen). Bovendien is het volledige gamma gluten- en lactosevrij en vegan-friendly.

Ook de Nutri-Score op onze verpakkingen toont aan dat 44 van de 45 producten uit het rijke ELVEA-gamma een Nutri-Score A hebben (= geschikt om dagelijks te gebruiken in een evenwichtig en gezond voedingspatroon), behalve de Pomo e Legumi (score C).

 

 

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››