Onafhankelijk marktonderzoek bewijst: "Super magazine best gelezen magazine bij buurtsuperuitbaters"

Nieuws

Super magazine is het meest gelezen én gewaardeerde magazine voor de zelfstandige supermarktuitbaters en franchisehouders. Daar zijn we best fier op.

Maar nu bevestigt ook onafhankelijk marktonderzoek* naar het leesgedrag van buurtsupers dit:

- 91% van de ondervraagde buurtsupers leest het Super magazine.
- 82% leest effectief ‘de meeste’ of ‘minstens sommige’ artikels.
- 86% vindt het magazine dan ook 'goed tot zeer goed'.

Ook online scoort Super magazine heel wat beter dan andere professionele media:
- 69% leest onze wekelijkse nieuwsbrief en 70% leest ‘de meeste van de berichten’ aandachtig.
- De nieuwsbrief krijgt een tevredenheidscore van 100%!
- Ongeveer 2/3 consulteert onze website en iets minder dan 1/3 volgt Buurtsuper.bevia Facebook.

* Onderzoek van het onafhankelijk marktonderzoekbureau Marketing Development


Wilt u meer weten of adverteren in ons Super magazine? Neem dan vrijblijvend contact op met Valere Vangeel via valere@e-ditions.be

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››