Nieuwe Super magazine onderweg

Nieuws

Terwijl jij je klaarmaakt voor een fijne zomer in 'je kot', zorgen wij voor de nodige lectuur. Hou je brievenbus dus in de gaten want het nieuwe Super magazine komt er weer aan!

Wat mag je verwachten van dit nummer? We kijken terug op een turbulente periode maar met een positieve blik! 

De coronacrisis zette ons aan om na te denken over onze toekomst en de rol van de vereniging. Vooral de media, en dan met name de website en het magazine, zullen een cruciale rol gaan spelen. Lees er alles over in de rubriek ‘Buurtsuper.be in actie’ (of bekijk ons filmpje hier). We geven ook een update van onze jaarlijkse imagocampagne

De coronacrisis heeft de retailsector serieus door elkaar geschud. We vroegen aan de grote commerciële enseignes hoe ze die eerste hectische weken hebben beleefd en wat zij er uit hebben geleerd. Ook VLAM blikt terug en leert ons dat het nu hét moment is om lokale kwaliteitsproducten in de kijker te zetten.

We nemen een kijkje in de nieuwe Proxy van Muizen en de AD van Landen, die met de Adecco Retail School investeert in het nieuwe personeel. We brengen ook drie tips van het Super Team van AD Delhaize Willebroek en leren hoe Kris Borlo van Spar Denderwindeke aan zijn passie voor Oostenrijk komt.  

Maar je vindt ook meer over: de impact van het coronavirus op ons koop- en eetgedrag, fiscaalvriendelijke beloningen en de rendabiliteit van de Vlaamse zelfstandige supermarkten. 

Check zeker ook de mooie bedankadvertenties van de vijf grote commerciële enseignes: Spar-Colruyt, Delhaize, Carrefour, Alvo en Lambrechts! 

Kan je niet wachten? Check hier dan de online versie! 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››