Nieuwe ijsthee Fuze Tea van Coca-Cola

Nieuws Productnieuws

Deze maand maakt België kennis met het nieuwe ijstheemerk Fuze Tea, de grootste introductie van Coca-Cola sinds Coca-Cola zero sugar, 10 jaar geleden.

Fuze Tea is een verrassende fusie van thee- en kruidenextracten en vruchtensap en zal in 4 varianten op de Belgische en Luxemburgse markt beschikbaar zijn. Fuze Tea is caloriearm* en wordt gemaakt op basis van duurzaam ingekochte thee. Met de tagline ‘Schenk jezelf wat me-time’, wil het merk mensen aanzetten om even stil te staan bij de waarde van wat tijd voor jezelf.

Fuze Tea is een verrassende fusie van thee- en kruidenextracten en vruchtensap die samenkomen tot een onverwachte en heerlijke smaakervaring. In België zal Fuze Tea in 4 smaken en verschillende verpakkingsgroottes verkijgbaar zijn:

  • Black Tea Peach Hibiscus
  • Green Tea Mango Chamomile
  • Black Tea Lemon
  • Black Tea Sparkling

Fuze Tea vind je in glazen flesjes van 200ml, blikjes van 250ml en 330 ml, petflessen van 400ml en 1,25 l.

De 4 Fuze Tea varianten bevatten tussen de 17 en 19 kcal per 100ml en zijn daarmee caloriearme drankjes dankzij een combinatie van suiker en stevia-extract. Een caloriearm drankje bevat 20 kcal of minder per 100ml.

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››