Nieuwe energiedrank: Yula

Nieuws Productnieuws

YULA is een nieuwe energiedrank geïnspireerd door de pracht en levenskracht van het Amazonewoud. Het drankje wordt gemaakt met 9 biologische en duurzaam geproduceerde ingrediënten.

Waarbij groene thee, maté en de verkwikkende guaranabessen de basis vormen. Afhankelijk van de smaak worden enkele exotische extracten en sappen op basis van fruit toegevoegd. Lees tussen de regels: het wordt verdomd moeilijk kiezen tussen de smaken Açai Berry & Spice, Lemon & Ginger en Apple & Ginseng. 

Hélemaal overstag ga je als je hoort dat YULA ook hard inzet op duurzaamheid. Zo gebruiken ze enkel 100% recycleerbare blikjes en werken ze nauw samen met One Tree Planted, een non-profit organisatie voor herbebossing. Samen zetten ze zich in voor het milieu en trachten ze de wereldwijde biodiversiteit te beschermen. De lat voor duurzaamheid ligt hoog voor het merk. En terecht.

De kracht van het Amazonewoud in een blik
Bezield door de magie en levenskracht van het Amazonegebied biedt YULA 100% plantaardige energie. Zo wordt het drankje gemaakt met plant based ingrediënten zoals rietsuiker, groene thee, de guaranaplant en groene matébladeren en komen deze biologische ingrediënten uit duurzame bronnen. Niet alleen het merk zelf debuteert op de energiedrankenmarkt, ook de visie van YULA op energie en de afkomst ervan zijn verfrissend! De naam YULA is ook geïnspireerd op een oude inheemse taal van het Amazonegebied. ‘Yula’ is een samentrekking van de woorden voor ‘boom’ en ‘energie’ in het Quechua, waarmee het nieuwe merk de unieke, natuurlijke kracht van het woud in het hart van de onderneming plaatst.

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››