Nieuw zakboekje over verandering in organisaties

Nieuws

Niet de grootste of de rijkste, maar de organisatie die zich het best en het snelst aanpast, overleeft in deze razendsnel veranderende tijden. Dit nieuwe zakboekje, geschreven door Luc Ardies, biedt een beproefde methode om mensen mee te krijgen in grote en kleine veranderingen.

Bij elk veranderingsproces moet het management beseffen dat men eerst de mensen in beweging moet krijgen alvorens de organisatie volgt. Het is duur om medewerkers bij te scholen, maar nog duurder om ze te ontslaan. Dit zakboekje biedt een wetenschappelijk beproefde methode om mensen in vijf eenvoudige stappen mee te nemen in grote of kleine veranderingen. Met de praktijkvoorbeelden en handige do’s en don’ts is jouw organisatie er klaar voor.

Waarom de ene organisatie swingt en de andere slowt in tijden van verandering is een beknopt en helder zakboekje voor mensen met weinig tijd en grote ambities. Het biedt een methode op basis van een succesvol model uit de gedragswetenschappen, eenvoudig vertaald naar vijf verschillende praktijkvoorbeelden. 

Bestel je exemplaar nu via https://www.lannoo.be/nl/waarom-de-ene-organisatie-swingt-en-de-andere-slowt-tijden-van-verandering


Dit is het tweede boekje in de reeks Het ABC van het nieuwe werken. 

In dezelfde reeks verscheen ook Waarom de ene opleiding werkt en de andere niet. Bestel je exemplaar via https://www.lannoo.be/nl/waarom-de-ene-opleiding-werkt-en-de-andere-niet

Waarom-de-ene-opleiding-werkt-en-de-andere-niet

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››