Nieuw van Kettle chips

Nieuws Productnieuws

Speciaal voor de zomer lanceert KETTLE Chips een limited edition met Feta & Olive Tapenade. Een mediterraanse explosie van smaak, verpakt in een crispy jasje.

 

Kettle geeft jouw summer moment nog meer pit met de nieuwe limited edition Feta & Olive Tapenade. “We kozen voor pure mediterraanse ingrediënten, die als geen ander de zomer belichamen”, vertelt chef-kok Phil Hovey van Kettle. “De fetakaas combineert romigheid met scherpte. Daar voegden we de verse smaak van olijven aan toe voor een tapenade met karakter. We brachten de chips op smaak met een vleugje citroen en kruiden.”

De Feta & Olive Tapenade is vanaf eind april verkrijgbaar in Colruyt, Carrefour, Spar, Cora en Délitraiteur. Aanbevolen verkoopprijs: €1,99.

Met de hand
De aardappelchips van Kettle worden nog steeds met de hand gebakken, en dat al sinds de start in 1988. De Kettle-chef gaat aan de slag met échte ingrediënten, die een rijke en volle smaak geven aan de chips. Dus geen kunstmatige aroma’s, kleurstoffen of smaakversterkers!

Een van de eerste Kettle-combinaties was Zeezout & Balsamicoazijn van Modena, een variant op de oer-Britse klassieker. Maar het keukenteam laat zich ook graag inspireren door Zuid-Europese landen met een lange culinaire traditie. 

Wist je dat ...
... Kettle Chips gebakken worden in kleine porties, zodat ze stuk voor stuk gecontroleerd kunnen worden? Hiervoor gebruikt men een soort hark die de chips niet kan breken.
... de transportbanden met chips altijd trillen? Zo gaan de chips niet stuk tijdens het transport.
... er altijd een beetje extra lucht wordt gepompt in de zakjes? Zo blijven de chips heel voor ze in jouw handen belanden!

 

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››