'Nationale Inhaalzomer' campagne

Nieuws

De cijfers variëren van studie tot studie maar gemiddeld zouden 4 op 10 Belgen op vakantie gaan in eigen land. Deze zomer zal bekend staan voor haar vele 'inhaalmomenten' en wordt door Delhaize dan ook omgedoopt tot de 'Nationale Inhaalzomer'.

Door al die inhaalmomenten in eigen land schat Delhaize in dat er tot 15% meer vraag zal zijn naar fruit en groenten, voor vlees zal dat rond de 10% zijn. Zonnige barbecueweekends kunnen er zelfs voor zorgen dat dit cijfer nog stijgt. Ook de vraag naar dranken zal naar schatting van Delhaize stijgen met 15% tot 25%. De supermarktketen heeft er dan ook, samen met zijn leveranciers, voor gezorgd dat er voldoende producten in voorraad zullen zijn.

Ook voorziet Delhaize verschillende extra promoties gelinkt aan de zomer. Tenslotte verhoogt het ook de capaciteit om meer e-commercebestellingen te leveren aan de Belgische Kust.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››