N.A.E.-assortiment bij Carrefour

Nieuws Productnieuws

Bij Carrefour vind je nu ook een selectie van de natuurlijke en vegan producten van N.A.E. De verzorgingsproducten van N.A.E. zijn biologisch gecertificeerd door ECOCERT en bevatten minimaal 97% natuurlijke ingrediënten en veganistische formules.

Het N.A.E.-gamma is geïnspireerd op de traditie van de Italiaanse kruidengeneeskunde. De volgende producten zijn verkrijgbaar in de Carrefour-winkels:

  • gezichtsverzorging: een anti-aging dagcrème, een anti-aging nachtcrème en een kalmerende dagcrème, micellair water, reinigingsgel;
  • lichaamsverzorging: een verfrissende douchegel, een revitaliserende douchegel en een verfrissende deodorant en een neutrale geurdeodorant;
  • bars: een reparatieshampoo-bar, een shampoo-bar voor dagelijks gebruik en een gezichtsreinigingsbar.

Ecologische verpakking op basis van suikerriet om het milieu te respecteren

Met Act For Food zet Carrefour zich actief in om plastic verpakkingen te verminderen. Een samenwerking met ecologisch verantwoorde merken, zoals N.A.E., is dan ook logisch. 

Alle tubes van de N.A.E.-merkproducten zijn gemaakt van plantaardig plastic afkomstig van suikerriet. Deze verpakking is gemaakt van hernieuwbaar materiaal dat verkregen wordt door een gistingsproces dat suikerriet en melasse omzet in suikerriet-ethanol.

De flessen zijn gemaakt van 100% gerecycleerd en recyclebaar PET. De kartonnen dozen zijn FSC-gecertificeerd en recycleerbaar.

Bars in plasticvrije en FSC-gecertificeerde verpakking

Het N.A.E.-assortiment biedt twee bars. Ze zijn natuurlijk, authentiek en bio en vormen alternatieven voor traditionele producten verpakt in plastic verpakkingen. Een shampoo bar is verpakt in FSC-gecertificeerd papier, waarmee men twee flessen van 250 ml vloeibare shampoo kan vervangen.

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››