Martini toost op hun nieuwe aperitief

Nieuws Productnieuws

Martini lanceert 3 Brut Aperitivo Limited Editions, naar verluidt een ideale aperitief. De drie sprankelende flessen zijn tot en met einde december te verkrijgen.

Millennials’, ‘phygital times’, ‘guilty pleasures, ‘considered consumption’’ … Ooit gehoord van deze catchy termen? Volgens Martini, het aperitiefmerk bij uitstek, en de bekende trendwatcher Herman Konings zijn ze perfect te verzoenen met elkaar. Samen onderzochten ze de huidige aperitieftrends en hoe Belgen vandaag het liefst hun aperitiefmoment beleven.“Millennials snakken op het einde van hun drukke werkweek naar een welverdiende ‘happy ending’. Die vinden ze in een kwalitatieve, licht-alcoholische, schuimwijn én heerlijke versnaperingen in een stijlvolle omgeving. Ook het feit dat deze millenials ondanks het digitale tijdperk zoekende zijn naar fysiek contact, maakt dat het aperitiefmoment weer mensen echt samenbrengt”, klinkt het bij de trendwatcher.

Vandaar ook de keuze van Martini voor 3 duidelijke thema’s: food, music en style. Hieruit ontsproot de ontwikkeling van 3 Brut Aperitivo Limited Editions: Aperitivo food, Aperitivo style en Aperitivo music.

Martini Brut Aperitivo Limited Editions (75 cl – 11,5% Alc/Vol) is overal verkrijgbaar voor de adviesprijs van € 7,99 enkel van oktober t.e.m. december.

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››