Marks & Spencer, El Corte Ingles en Fior Fiore bij Delhaize

Nieuws

Bij Delhaize kan je nieuwe smaken uit de hele wereld ontdekken in de afdeling "Food of the World". Voortbouwend op het succes van deze afdeling verwelkomt het concept deze zomer nieuwe producten uit Engeland, Spanje en Italië.

Deze zomer komt een selectie producten van het merk Marks and Spencer rechtstreeks uit het Verenigd Koninkrijk naar de Delhaize-supermarkten. Onder de producten van het iconische merk heeft Delhaize een typisch "Brits en Schots" assortiment geselecteerd, zoals zandkoekjes, aardbeienconfituur of "English breakfast" thee. 

Na Engeland, gaan we richting Spanje met de nieuwe productlijn El Corte Ingles. Deze samenwerking met de Iberische winkelketen stelt Delhaize in staat om een assortiment van typische ingrediënten van het land aan te bieden: zwarte olijven, bomba-rijst, Horchata de chufa, maar ook zoete specialiteiten zoals turrón van Alicante (nougat), enz.

In het zuiden is ook Italië van de partij met maar liefst 39 authentieke producten en regionale specialiteiten. De keten Fior Fiore biedt cantucci uit Toscane, sauzen alla Norma met Siciliaanse aubergines, taralli met venkel uit Puglia, enz. Een echte culinaire onderdompeling in het Middellandse Zeegebied!

Delhaize biedt een ruim assortiment exotische producten aan, maar ook Belgische producten. 70% van haar producten is afkomstig van lokale leveranciers. Zo proef je met Delhaize gerechten van hier en elders.

Deze nieuwe producten zijn beschikbaar in de Delhaize-supermarkten of op de website van Delhaize.be en de smartphone-toepassing van Delhaize.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››