Maaike legt het graag uit …

Nieuws

Check hier het filmpje waarin Maaike Cafmeyer uitlegt waarom en hoe jullie kunnen deelnemen aan onze campagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’!

In de aanloop naar het Weekend van de Klant organiseert Buurtsuper.be zijn jaarlijkse imagocampagne. Gedurende de maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht.

Centrale figuur is actrice Maaike Cafmeyer. In vier leuke filmpjes brengt zij de troeven van de buurtsuper in beeld: super dichtbij, super vers, super vriendelijk en super gezellig. Er is ook een leuk ‘making-of’ filmpje, speciaal gemaakt voor de deelnemende buurtsupers. Daarin roept Maaike op om stemmen te ronselen, want het team met de meeste stemmen wordt verkozen tot Super Team 2019.

Bekijk het filmpje hieronder (en via de website www.superbuurt.be)! 

TIP: De vier filmpjes met Maaike Cafmeyer zullen vanaf september ook op de site www.superbuurt.be staan. Deel ze zeker via je sociale media!

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››