Laatste Super magazine van 2019

Nieuws

Het laatste Super magazine van dit jaar komt er binnenkort weer aan. Wat mag je van deze editie verwachten?

In het nieuwste Super magazine brengen we enkele boeiende versspecialisten in beeld. Johan Vergote van Vivobox-Versboetiek vertelt over zijn passie voor groenten en fruit. Elodie Hanssen van Le Herve du Vieux Moulin groeide op tussen de kaas en kreeg de erkenning van VLAM voor ‘Mooiste Kaastoog van 2019’. We gaan ook een kijkje nemen in de Intermarché van Frameries, die dit jaar volledig werd gerestyled. 

We interviewden Ignace Glorieux, arbeids- of tijdsocioloog, over de 9-tot-5-mentaliteit van jongere medewerkers. Lees zeker het gesprek met hem over de zoektocht naar balans tussen werk en privé.

We zetten ook een financieel expert en drie buurtsuperuitbaters aan tafel met twee vertegenwoordigers van de tabakssector voor een gesprek over de rentabiliteit en toekomst van de tabaksverkoop.

We laten advocaat Grégory Sorreaux aan het woord over de nieuwe regels in B2B-verhoudingen. En in onze trends rubriek hebben we het over een nieuw soort gin en onze veranderende ontbijtgewoontes.  

En …  natuurlijk vind je ook weer heel veel ander actueel nieuws over de sector.  

Alvast veel leesplezier!  

P.S.: Kan je niet wachten? Lees het magazine hier dan alvast online! 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››