Jupiler verdwijnt, Belgium verschijnt

Nieuws Productnieuws

De merknaam Jupiler verdwijnt tijdelijk. Voor een periode van vijf maanden zal de consument ‘Belgium’ drinken. Met Belgium wil brouwer AB InBev de Rode Duivels steunen op het WK Voetbal van komende zomer in Rusland.

Na de speculatie van afgelopen dagen rond het verdwijnen van het logo van aan de brouwerij in Jupille is er nu opheldering. AB InBev kondigde aan dat de merknaam Jupiler voor vijf maanden verdwijnt. In de plaats komt ‘Belgium’, een supporterscampagne rond de Rode Duivels. AB Inbev is al dertig jaar partner van de Belgische Voetbalbond en wil dit keer meegaan voor winst.

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››