Improvi'zomer campagne met Rode Duivels en Red Flames

Nieuws

Carrefour lanceerde haar Improvi’zomer-campagne. Ze benadrukt de Belgitude, met gezelschapsspellen, wedstrijden en promoties op Belgische producten.

Om haar klanten deze zomer te helpen genieten van mooie geïmproviseerde momenten met hun dierbaren, zal Carrefour vanaf 17 juni een wekelijkse promotie aanbieden voor een Belgisch product, rechtstreeks gericht op gezelligheid. 

Tegelijkertijd pakt Carrefour uit met gezelschapsspellen in de kleuren van de Belgian Red Devils & Flames. Het is een volledig Belgische actie : de samenwerking tussen Carrefour, Cartamundi, de RBFA en Sportizon zorgt ervoor dat de actie in België is bedacht, ontwikkeld en geproduceerd. 

Zie ook https://brd.win.carrefour.eu/nl

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››