Imagocampagne werkt samen met 8 influencers

Nieuws

Voor onze imagocampagne werken we dit jaar samen met acht bekende influencers. Ze maken grappige verborgen camera filmpjes waarmee de troeven van 'de buurtsuper, jouw perfecte buur’ in de kijker worden gezet.

"Een goede buur? Dat is iemand waar je steeds terecht kan wanneer je plots zonder eitjes of melk zit. Maar is er één buur waar je kan aankloppen voor een biefstuk? Of een hele zak spruitjes? Of een volledig volkoren brood? Jawel! De buurtsupermarkt. Een plek van buren, voor buren. Je bent er altijd welkom. Maar belangrijker… De buurtsupermarkt is de buur die àltijd eitjes, suiker, melk en zelfs biefstuk, een hele zaak spruitjes en een volledig volkoren brood in huis heeft. De buurtsupermarkt heeft alles wat een perfecte buur zou moeten hebben, hoog tijd dus dat je hem hier eens voor bedankt!" 

Dat is de centrale boodschap van onze imagocampagne dit jaar. 

Zes Nederlandstalige en twee Franstalige influencers worden op pad gestuurd om die boodschap reëel te maken. Ze bellen aan bij een buur om dingen te vragen die je enkel bij je buurtsuper kan krijgen en … wachten op de reactie. 

Onder andere Nick Laenen, bekend van het programma ‘Blind Getrouwd’, gaat met een verborgen camera bij zijn buur langs om koffie, én melk en suiker én Jules De Strooper koekjes te vragen. 

De andere influencers zijn Astrid Coppens en Emilie Dupuis (FR) en ‘local heroes’ Kasper Heene, Eline Van Dingenen, Naomi & Carina, Amaury Van Kenhove en Marine Eloy (FR). Het resultaat van hun stunts wordt binnenkort verspreid via sociale media! 

We lichten hier al een tipje van de sluier met een kleine blooper van de sympathieke Nick Laenen :-)

 

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››