Imagocampagne focust op medewerkers

Nieuws

'Stem op ons’, dat zal het thema zijn van de jaarlijkse imagocampagne die Buurtsuper.be in september organiseert in samenwerking met de commerciële groepen. Bedoeling is om de medewerkers meer te betrekken.

In de promotiepakketten die de deelnemende buurtsupers einde augustus / begin september van hun franchise of andere commerciële groepering  ontvangen, zitten meer dan 1.000 stembiljetten & krasloten om uit te delen aan de klanten. De biljetten hebben een unieke code die extra speelkansen geeft op www.superbuurt.be en de ‘Super Jackpot’. De klanten kunnen aankoopbonnen en prijzenpakketten winnen en de medewerkers, die het meest stemmen op de website krijgen, ontvangen een Bongo Bon en stappen voortaan als ‘Super Team’ door het leven.  

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››