'Het post-corona tijdperk biedt ongelofelijk veel kansen'

Nieuws

De consument zal in het post-corona tijdperk nog meer kiezen voor zekerheid en veiligheid. Lokaal boven globaal. En dit schept ongelofelijke kansen voor de buurtsupermarkt én iedereen die belang heeft bij de groei van de buurtsuper.

De wereld verandert razendsnel. De coronacrisis heeft die evolutie nog versterkt. Na weken te zijn opgesloten in ons kot hebben we meer dan ooit nood aan sociaal contact. Dit biedt ongelofelijke kansen voor de buurtsupermarkt. 

De crisis heeft Buurtsuper.be er zelf ook toe aangezet om na te denken over de verdere toekomst en rol van Buurtsuper.be. Aan de basis zijn we een belangenorganisatie. Maar in het post-corona tijdperk moeten we veel meer zijn dan dat. 

We maken ons klaar voor de toekomst met een volledige restyling van onze website en magazine. Buurtsuper.be wordt zo de ideale brug naar de zelfstandige voedingshandel. 

In onze nieuwe rol willen we iedereen betrekken die belang heeft bij de groei van de buurtsuper. We zijn klaar voor de toekomst! Jij ook? 

Meer weten? 
Neem contact op met Yannick Muls, Accountmanager Partnerships via yannick.muls@buurtsuper.be of gsm 0476 78 30 12 en word corporate partner of adverteerder bij Buurtsuper.be 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››