Hendrick's Gin Limited edition 'Midsummer Solstice

Nieuws Productnieuws

Hendrick's Gin presenteert met de Hendrick’s Midsummer Solstice de eerste limited edition die door Master-Distiller Lesley Gracie werd gecreëerd in het Cabinet of Curiosities. Dit is het atelier van de nieuwe Hendrick’s Gin Palace distilleerderij.

Half juni zet Hendrick's Gin zijn odyssee verder met de lancering van Hendrick’s Midsummer Solstice, zijn eerste beperkte editie die rechtstreeks aan de consument wordt aangeboden.

Hendrick’s Midsummer Solstice is gemaakt met dezelfde nieuwsgierigheid die ooit aan de basis lag van Hendrick’s Gin. Het is een regelrechte ode aan de mysterieuze bloemen van de zomerzonnewende. Het resultaat is een bloemige, heerlijk verfrissende en heldere gin, met de aromatische intensiteit van de zomerzonnewende, die volledig tot zijn recht komt in de mond zonder de essentie van Hendrick’s Gin te verloochenen. 

In het Cabinet of Curiosities, een fantastische plek waar volop geëxperimenteerd kan worden met planten, laat Master-Distiller Lesley Gracie haar fantasie de vrije loop en creëert ze de meest uitzonderlijke dranken. In de nieuwe distilleerderij Hendrick’s Gin Palace zag ook Hendrick’s Midsummer Solstice het daglicht. De uitzonderlijk ervaren Madame Gracie analyseert, proeft en bewaart er zorgvuldig haar zomerbloemen die als grondstof dienen. Tussen de geurtoetsen van Hendrick’s Midsummer Solstice vinden we zesteachtige jeneverbes die plaatsmaakt voor verborgen nuances van oranjebloesem en een exotische maturiteit.

Met deze zeldzame en authentieke ingrediënten kan Hendrick’s Midsummer Solstice enkel in een beperkte editie aangeboden worden. 

Goed nieuws: de bloemige Hendrick’s Midsummer Solstice zal achteraf plaats ruimen voor andere exclusieve smaken van Hendrick’s Gin. Elke beperkte editie zal slechts in het jaar van zijn lancering beschikbaar zijn.

 

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››