Hart onder de riem van PMO

Nieuws

Onze PMO collega’s én trainers zorgden voor een bemoedigend gebaar in de vorm van een illustratie, gecreëerd door Karl Mortier, één van de PMO trainers. Deze illustratie steekt een hart onder de riem voor buurtsupers, supermarkten en hun personeel, die vandaag het beste van zichzelf geven.

We leven vandaag in hectische tijden. Het coronavirus heeft zich letterlijk en figuurlijk in onze samenleving genesteld. Iedereen voelt de impact. Maar PMO, het gespecialiseerd opleidingscenter van Buurtsuper.be, ziet ook veel veerkracht én wilskracht, creativiteit, solidariteit en positivisme. 

Deze illustratie, die verstuurd werd naar alle Buurtsuper.be-leden en PMO-klanten, bevat bemoedigende woorden en wil iedereen in de eerste plaats van harte bedanken voor de geleverde inspanning in deze moeilijke periode.  

Bedankt, vanwege het volledige Buurtsuper.be en PMO-team! 

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››