Groene Lollywood-vrachtwagens van Ameel Candy World in nieuw jasje

Nieuws Productnieuws

Ameel Candy World – de groothandel in snoep, frisdrank en chocolade – heeft twee van haar Lollywood-vrachtwagens in een nieuw jasje gestoken. De nieuwste aanwinsten zien er helemaal anders uit, maar passen beter in het totaalplaatje dat Ameel Candy World vandaag is.

"Veel mensen denken op vandaag nog steeds dat ons bedrijf 'Lollywood' heet, maar niets is minder waar", zegt Guillaume Reynaert, hoofd logistiek bij Ameel Candy World. “Lollywood was 20 jaar geleden het eigen merk waar we met Ameel Candy World mee wilden uitpakken. Vandaar de groene vrachtwagens met Lollywood-branding op."

"Maar vandaag is Ameel Candy World zoveel meer dan enkel Lollywood. Daarom de switch naar een uniformere look & feel met de kleuren van Ameel Candy World: wit, blauw én oranje. Een logische keuze."

"De groene vrachtwagens zijn een icoon geworden in het straatbeeld, maar we moeten voor een uniforme branding gaan. Het kan niet dat de kleuren op onze webshop blauw, wit en oranje zijn, terwijl onze vrachtwagens groen kleuren. Klanten die op onze webshop bestellen of onze folder lezen, moeten onze vrachtwagens ook op straat kunnen herkennen.”

Het bedrijf zal de switch stelselmatig doorvoeren. Eerst worden twee nieuwe vrachtwagens onder handen genomen, die twee oudere vrachtwagens moeten vervangen. "De vijf andere groene vrachtwagens gaan dus nog even te bewonderen te zijn”, stelt Guillaume Reynaert. “Want we zullen elke twee jaar twee vrachtwagens vernieuwen in de nieuwe Ameel Candy World look.”

Ameel Candy World heeft 7 eigen vrachtwagens in roulatie en beschikt daarnaast nog over een vloot externe transporteurs. Daarmee levert de groothandel klanten in België en Frankrijk. De nieuwe vrachtwagens zijn - net zoals hun voorgangers - van het merk DAF type LF 260 FA 19 ton. 

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››