Gratis energiescans in regio Brugge

Nieuws

Zelfstandige supermarkten en voedingsspeciaalzaken, gevestigd in regio Brugge, kunnen nu een gratis energiescan aanvragen. Die wordt uitgevoerd door onze ervaren partner Zero Emission Solutions.

Wat mag je verwachten?

- een doorlichting van je gebouw, technische installaties en bedrijfsvoering met focus op energiezuinigheid en toepassing van hernieuwbare energieproductie;
- een kosten- en batenanalyse en technische haalbaarheid;
- kennismaking met innovatie technieken;
- opvragen en vergelijking van offertes;
- streven naar quick wins;
- …

Wie komt hiervoor in aanmerking? 
Zelfstandige supermarkten en voedingsspeciaalzaken, gevestigd in regio Brugge met postnummers 8000, 8200, 8310 en 8380. 

Interesse?
Kom je in aanmerking en ben je lid van Buurtsuper.be, neem dan contact op met aurelie.camps@buurtsuper.be. Zij zal je introduceren bij de juiste contactpersoon bij Zero Emission Solutions.

Nog geen lid van Buurtsuper.be? 
Dit is één van de vele diensten die Buurtsuper.be jou als zelfstandige buurtsuper of speciaalzaak aanbiedt. Indien je interesse hebt om lid te worden en onze andere diensten en voordelen te leren kennen, kan je ook contact opnemen met Aurélie Camps via aurelie.camps@buurtsuper.be.

Meer weten over Zero Emission Solutions? 
Lees hier het interview met zaakvoerder Alex Polfliet in het Super magazine. Check hier het project dat Zero Emission Solutions uitvoerde voor Spar Lichtaart.  

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››