“Gebruik de kanalen die je worden aangeboden”

Nieuws

Twee jaar geleden startte het ondernemersavontuur van Stacy Buys en Joachim Dero met de opening van hun Carrefour Express. “We hadden grote plannen en ideeën en kregen heel veel informatie over ons heen”, zegt Stacy. “Al snel merkten we dat we vooral bezig waren om de winkel draaiende te houden en daardoor een goed beeld van onze winkel misten.”

Stacy besefte dat dat iets is wat elke jonge zelfstandige ondervindt. De beste manier om daarmee om te gaan is hulp zoeken. “We zijn dan op zoek gegaan naar kanalen die gecentraliseerde en gespecialiseerde informatie bieden voor de retail. Zo zijn we terechtgekomen bij UNIZO en Buurtsuper.be. Via hen kregen we opnieuw een helicopterview van onze winkel.” 

Stacy besliste ook om een aantal opleidingen te volgen via Buurtsuper.be tegen zeer interessante tarieven. “Zo hebben we de opleiding van het FAVV gevolgd. Daarnaast doen wij mee aan de Dag van de Klant en lezen we de weetjes op de website en in de wekelijkse nieuwsbrief.” Binnenkort staan ook nog de opleidingen ‘Omgaan met stress’ en ‘Authentieke klantvriendelijkheid’ op de agenda van het jonge ondernemerskoppel. 

“Onze gouden tip aan elke ondernemer: grijp de kanalen die je worden aangeboden en neem de tijd om de informatie te verwerken. Zo zul je op termijn veel tijd winnen.”

Ook lid worden van Buurtsuper.be?
Twijfel niet langer en schrijf € 490,05 (€ 405 excl. btw) over op BE35 4263 1182 2137 (UNIZO-lidmaatschap incl.) en je wordt lid tot en met eind 2020.
Nog vragen? Contacteer ons via info@buurtsuper.be of http://buurtsuper.be/nl/lid-worden

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››