Finale campagne tijdens 'Weekend van de Klant'

Nieuws

Afgelopen maand organiseerde Buurtsuper.be haar imagecampagne 'Samen bouwen aan een superbuurt'. Bedoeling dit jaar was om vooral het personeel in de kijker te zetten, met als opvallende slogan ‘Stem op ons’. Klanten konden hun favoriete buurtsuper verkiezen. De finale van onze campagne vond plaats tijdens het ‘Weekend van de Klant’.

Samen bouwen aan een superbuurt 
Tijdens het weekend deelden meer dan 700 buurtsupers maar liefst 511.920 zakjes met Napoleon bonbons uit aan hun klanten! De verpakking van dit legendarisch snoepje stond volledig in het teken van de verkiezing van de Super Teams. 

De deelnemende buurtsupers hadden ook meer dan 1.000 stembiljetten om uit te delen. De biljetten hebben een unieke code die extra speelkansen geeft op www.superbuurt.be en de ‘Super Jackpot’. De klanten kunnen hiermee ook aankoopbonnen en prijzenpakketten winnen. Ondertussen hebben al meer dan 165.000 consumenten de campagnesite www.superbuurt.be bezocht. Dat is al de helft meer dan vorig jaar! Er is ook al massaal gestemd op de Super Teams. De verkiezing van de Super Teams loopt trouwens nog tot en met 31/10. Tot dan blijft ook de campagnesite online. 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››